• STOLT trening
    • Åpningstider
    • Kontakt oss
    • FAQ
    • Se senteret
    • Verdier
    • STOLTfondet
  • Bli medlem
  • Trening
    • Gruppetrening
    • On demand
    • @HOME
    • PT og veiledning
  • Naprapat
  • Nyheter
  • Min side
STOLT trening
  • STOLT trening
    • Åpningstider
    • Kontakt oss
    • FAQ
    • Se senteret
    • Verdier
    • STOLTfondet
  • Bli medlem
  • Trening
    • Gruppetrening
    • On demand
    • @HOME
    • PT og veiledning
  • Naprapat
  • Nyheter
  • Min side

Kontaktskjema

Her finner du kontaktskjema for:
  • Generelle henvendelser
  • Frys av medlemskap
  • Oppsigelse
  • STOLTfondet

    Generelle henvendelser

    Vi svarer vanligvis innen 1-2 virkedager. Noen ganger må flere ansatte involveres for å svare deg, da kan det ta ekstra tid. I ferier må du også beregne ekstra svartid. 
Send

    Søknad om frys

    Viktig informasjon:
    • All frys må være på minimum én måned.
    • ​Gyldige frysgrunner er barselpermisjon, studier, arbeid eller militærtjeneste utenbys, sykdom eller skade som gjør at du ikke kan trene. Grunnen må dokumenteres.
    • Hvis du er over 67 år og har premium-medlemskap kan du også fryse pga ferie, inntil tre mnd per kalenderår.
    • Gjelder det skade / sykdom trenger vi en utfyllende legeattest der legen sier noe om hvorfor han eller hun mener du ikke kan trene. Dokumentasjon kan sendes til: [email protected], eller leveres i resepsjonen.
    • Vi klargjør fakturering for måneden rundt den 8. i måneden før. Hvis du ikke ber om frys i god tid vil det dermed kunne bety at reduksjonen i betalingen vil blir forskjøvet. Gjelder avtalegiro.
    Se ellers kontraktsvilkår. Søknad om frys besvares innen  to uker.
Send

    STOLTfondet

    • Du kan forvente svar innen to uker.
    • Kontaktskjema og e-post er ikke ansett som en sikker kanal ift personvern. Om du heller ønsker det, kan du skrive et brev til oss og levere i resepsjonen, merket STOLTfondet.
    • ​Informasjonen vi får av deg i skjemaet under vil bli behandlet konfidensielt, og kun lest av de som jobber med STOLTfondet. Hvis du får medlemskap lagrer vi ikke informasjonen om din situasjon på din profil. Se mer om hvordan vi behandler informasjon her.
    Skriv om situasjonen din og hvorfor du søker STOLTfondet. Det er enklere for oss å vurdere søknaden hvis du skriver om: Bo- og familiesituasjon, arbeid og skole, økonomi, evt helse hvis det er relevant. Du velger selv hvilken informasjon du deler, og vi minner om at kontaktskjema og epost ikke er ansett som en sikker kanal ift personvern.
    Vi ber om dette fordi vi ønsker å sikre at vi gir bort trening til de som trenger det mest. Det er fullt lov å si nei om du ikke ønsker dette, men det kan gjøre det vanskeligere for oss å godkjenne søknaden din.
Send

    Oppsigelse

    Viktig informasjon:
    Oppsigelsestid er én måned, regnet fra første dato i måneden etter vi mottok oppsigelsen. Du kan ikke avslutte medlemskapet i bindingstiden. Du får en bekreftelse på e-post når vi behandler oppsigelsen din, innen to uker etter at vi mottok den.

    Vi er lei oss for at du ikke vil trene hos oss mer, og vil gjerne benytte anledningen til å bli bedre! Du hjelper oss langt på vei med å oppgi sluttårsak.
Send



Åpningstider
Kontakt oss
FAQ​
Data og personvern

​Gjeldende medlemsvilkår
​Intranett

Bilde
Organisert i Virke aktiv helse.
Picture
Medlem i Antidoping Norge.
  • STOLT trening
    • Åpningstider
    • Kontakt oss
    • FAQ
    • Se senteret
    • Verdier
    • STOLTfondet
  • Bli medlem
  • Trening
    • Gruppetrening
    • On demand
    • @HOME
    • PT og veiledning
  • Naprapat
  • Nyheter
  • Min side