|
Vi starter kampanjen STOLT sammen – hyggelige påminnelser om de små tingene vi alle kan gjøre for at senteret skal være ryddig, rent og trivelig for alle.
Kampanjen handler om fem enkle vaner:
Dette er ikke nye regler, men små påminnelser om hvordan vi sammen skaper et godt treningsmiljø. Når mange gjør litt, merkes det mye. I kampanjeperioden vil du se plakater på senteret, og aktive medlemmer kan få informasjon på push, e-post eller SMS. Takk for at du bidrar til å gjøre STOLT til et sted vi alle kan være stolte av 💚
4 kommentarer
Anita Irene Tonås
20/5/2026 12:45:11
Være ute i tide er også greit👏
Svare
STOLT trening
20/5/2026 15:39:25
Du tenker på til gruppetrening kanskje? Ja, det kan virke litt forstyrrende for de andre hvis noen kommer litt sent, men man kan få bli med allikevel. Vi oppfordrer imidlertid til å forstyrre minst mulig, og "snike" seg inn.
Svare
Imtiaz ahmed
20/5/2026 13:48:05
Hei det er fint med påminnelse og det er for vårt eget beste.
Svare
STOLT trening
20/5/2026 15:37:18
Takk for innspill. Vi har dessverre ingen planer om å utvide bemannet åpningstid nå, men tar det med oss videre.
Svare
Legg igjen et svar. |
Arkiv
Kan 2026
|